close
其實做母親的去揭露女兒這樣的事,
是有點不太道德的。
但是,小女身為米米國王欽點的福貴妃
最近的所做所為,
非但無法母儀天下,
將來更可能會貽笑人間。
為了避免造成這樣的悲劇,
並防止另一個縱容男寵的女人皇帝福則天出現,
身為母親的我決定,
豁出去啦!!!

說來說去也都怪我,
因為那張洋人的唱片沒收好,
才會讓福貴妃妹聽了內心騷動,
一時耐不住深宮寂寞,
偷偷跑到會讓人發春夢的公園(簡稱夢公園)密會情郎去。
到底是哪首歌有那麼大的魔力?
喏,不就是這首:
大西洋之星(Atlantic Starr)的秘密戀人(Secret Lovers)囉!
怎麼唱?
讓福貴妃和她那幾位洋里洋氣取著洋名字的秘密情人們教你吧!


福妹與Marble

Here we are the two of us together(此刻,就只有我倆)
Taking this crazy chance to be all alone(藉此瘋狂的機會讓我倆獨處)
We both know that we should not be together(我倆都知道我們不該在一起)
Cause if they found out(因為一旦被發現)
It could mess up both our happy homes(就可能會毀掉兩個快樂的家庭)




福妹與Milky

I hate to think about us all meeting up together(我討厭在一堆人前想起我們的事)
As soon as I looked at you it would show on my face(見到你我的表情就會不一樣)
Then they'll know that we've been loving each other(他們就會知道我倆相愛已久)
We can't let'em know, girl, no, no,(我們不能讓他們知道,福妹
We can't leave a trace(我們不能留下任何痕跡)




Pocky
Secret Lovers that's what we are(我們是對秘密戀人)
We shouldn't be together(我們是不該在一起的)

福妹

But we can't let it go, oh no,(但我們無法放手)
Cause we love each other so(因為我們如此深愛著對方)



Milky

Sitting at home I do nothing all day(待在家一整天我什麼事也沒做)
But think about you and hope that your ok(就只是想著你昐望你一切都好)
Hoping you'll call before anyone gets home(我期待在家人回來前接到你的電話)
I'll wait anxiously alone by the phone(我獨自焦急地在電話旁等候)




Pocky

How could something so wrong be so right(為何是個錯誤卻又如此美好)
I wish we didn't have to keep our love out of sight(真希望我們的愛不需隱藏)
Living two lives just ain't easy at all(過這樣兩面的生活真的好難)
But we gotta hang on and after fall(但我們要堅持直到再也撐不下去)




Marble與福妹
(還有桌下靈Milky)



Secret lovers that's what we are(我們是對秘密戀人)
Ttrying so hard to hide the way we feel(試著努力藏住我們的感情)
Cause we both belong to someone else(因為我倆早已各有所屬)
But we can't let it go(但我們不能放手)
Cause what we feel is oh so real(因為我倆的愛是如此真實)
So real....so real...(如此真實………)






突然冒出來插花的米米國王

You and me(福貴妃………………朕和你)
Are we fair?(這公平嗎?)
Is this cruel?(這太殘酷了吧?!)
Or do we care?(你真的不在意嗎?)
Can they tell what's in our minds(他們能了解我們心裡的想法嗎?)
福妹~~~~米米愛你唷~~~~~~~~

米米最後的OS:
Maybe they've had secret love all of the time
哎!也許每個人的心中也都藏有這樣一份祕密的愛,
就隨她吧!


arrow
arrow
    全站熱搜

    福媽 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()